Новини

VOLKSWAGEN T-ROC: ЧЕРНАТА ОВЦА В SUV СТАДОТО

Публикувана от auto-press.bg в Авто
Дата: 2017-10-12 12:18:50, видяна 56 пъти

Новият кросоувър идва с огромно вродено самочувствие: съчетава в себе си увереността на SUV с динамиката на хечбек от компактния клас
Прогресивен дизайн: авангардни линии, линия на покрива в стила на спортно купе, характерно широка предна част, атлетични пропорции на каросерията
SUV-офанзива: с T-Roc марката Volkswagen попълва широката си палитра от SUV-модели, включваща Tiguan, Tiguan Allspace, Atlas и Teramont и потвърждава амбицията марката да се развива фокусирано в този сегмент през следващите години
Автоматизирана сигурност: широк спектър от асистиращи системи за водача; Front Assist с функция за аварийно спиране в градски условия City и Lane Assist са част от серийното оборудване.

Дигитализиран и свързан: като опция се предлага високотехнологична инфотейнмънт система със сензорен екран със стъклено покритие и Active Info Display.
Шест TSI и TDI двигателя: ефективни турбодвигатели с мощност в спектъра между 85 kW / 115 к.с. и140kW/190к.с.
4MOTION в съчетание с DSG: Версиите със 190 к.с. се екипират серийно със задвижване на четирите колела 4MOTION и 7-степенна трансмисия DSG.
Оптимална концепция благодарение на MQB: Компактен отвън, огромен отвътре: петместен модел с един от най-големите багажни обеми в своя клас (445 литра). Изключително богати възможности за индивидуализация: свободно избираеми декори и Bi- Color-Design в контрастни цветови комбинации .

Volkswagen разширява моделната си гама с един напълно нов кросоувър от компактния клас: T-Roc. С изключително богати възможности за индивидуализация на авангардния дизайн и широкия спектър ефективни двигатели, най-модерни асистиращи системи на борда, иновативно дигитализиран и перфектно свързан, T-Roc лансира впечатляваща концепция и носи свеж полъх в класа на компактните SUV модели. Компактен на размери отвън и със забележителна функционалност отвътре (петместна конфигурация с 445 литра товарен обем), този многофункционален модел се предлага по избор с предно или двойно предаване (версиите с двойно предаване серийно се комбинират с бутон за избор на различни режими на работа 4MOTION Active Control). T-Roc се чувства еднакво добре както в урбанистичния свят, така и на дълги пътешествия. T-Roc принадлежи към сегмента на моделите с начална цена до 20 000 евро (отнася се за германския пазар) и влиза на пазара в България от ноември 2017 г.

„T-Roc поставя нови мащаби в непрекъснато разрастващия се SUV-сегмент“, казва д-р Херберт Дийс. Председателят на управителния съвет на марката Volkswagen продължава: „Със своята функционалност, динамика и технология T-Roc съчетава в себе си всички главни качества, които трябва да притежава един Volkswagen. Благодарение на него нашата SUV-офанзива набира още по-голяма скорост.“

Началото на разширяването на SUV-спектъра на марката беше поставено през 2016 г. с дебюта на второто поколение на Tiguan. През 2017 година беше представен и разработеният специално за американския пазар модел Atlas. Почти едновременно с него стартира и Teramont – напасната специално към нуждите на китайския пазар версия на Atlas. В момента на пазара стъпва Tiguan Allspace – удължена модификация на Tiguan с до седем места в интериора. В края на настоящата година се очаква още един крайъгълен камък за SUV-офанзивата на Volkswagen: премиерата на следващото поколение на Touareg. В противоположния край на широкия SUV-спектър на марката – под T-Roc – Volkswagen предвижда допълнително разширяване на гамата чрез очаквания скоро малък модел T-Cross. В рамките на SUV-офанзивата на Volkswagen ще се включи и един модел с нулево ниво на локалните вредни емисии: I.D. CROZZ – първият изцяло електрически SUV от Volkswagen. Volkswagen показа своя Zero Emission Vehicle с двойно задвижване на изложението IAA във Франкфурт под формата на концептуалната разработка I.D. CROZZ II - доразвита версия на студията, чийто дизайн значително се доближава до бъдещия сериен модел.

Само четири букви, но с огромно въздействие. Наименованието T-Roc символизира своеобразен мост между коренно различни светове. Д-р Франк Велш, ръководител на развойната дейност във VW: „Буквата „T“ трябва да сигнализира родствената връзка с вече известните Tiguan и Touareg, от които новият модел е заимствал своите гени, заедно с всички предимства на един SUV – високата позиция на седене, специфичните качества на каросерията и ходовата част, както и стандартното при върховия двигател задвижване на четирите колела. Втората част, а именно „ROC“, произлиза от английската дума „Rock“ и символизира позиционирането на T-Roc като модерен кросоувър, който съчетава увереността SUV с чевръстото пътно поведение на хечбек от компактния клас. Този автомобил е явление за своя сегмент от пазара, в зависимост от оборудването и цвета, това явление може да бъде ярко или по-дискретно, но винаги забележително. T-Roc е Volkswagen, с който марката и нейните клиенти с гордост ще навлязат в новото десетилетие.“

Компактен SUV с големи амбиции. T-Roc ще бъде представен на почти всички важни за марката световни пазари. За Европа компактният SUV ще се произвежда в португалския завод Сетубал (близо до Лисабон). Юрген Стакман, член на Управителния Съвет на компанията, отговарящ за областите дистрибуция, маркетинг и следпродажбено обслужване, споделя повече подробности за пазарната стратегия при T-Roc: „Почти 80 процента от всички компактни SUV-модели в момента се продават в Европа и Китай. SUV-категорията набира все по-голяма популярност също така в Бразилия, Индия, Русия и САЩ. Ние изхождаме от прогнозата, че пазарният обем на SUV- категорията в следващите десет години ще се увеличи от сегашните 6,4 милиона до около 10,6 милиона автомобила.“
SUV-моделите се продават изключително успешно, тъй като хората харесват предлаганото от тях съчетание от сравнително компактни външни размери, добра функционалност и висока позиция на седене, както и подчертано динамичната им външност.

С T-Roc марката Volkswagen по много впечатляващ начин представя имено този синтез от качества. Моделът отговаря изключително добре на изискванията на водачите, на които често им се налага да шофират в градски условия. T-Roc е насочен приоритетно към необвързани млади клиенти с многостранни интереси, към семейства, които ценят гъвкавостта, както и към по-възрастни двойки, чиито деца вече са напуснали семейния дом. Тези целеви аудитории често търсят SUV, който се чувства като у дома си в забързаното ежедневие на урбанистичния свят, доставя удоволствие при всеки изминат километър, и едновременно с всичко това притежава дизайн, който му придава специален статус. T-Roc съчетава всички тези качества с отличен комфорт, иновативни системи за безопасност, гъвкаво вътрешно пространство, високо ниво на надеждност и дизайн с неповторимо ДНКа. Новият T-ROC се представя като компактен SUV, който се доказва като модерен спътник в градското всекидневие и едновременно с това е отлично средство за пътуване през уикендите – включително и с цялото семейство на борда.


Авангардният екстериорен дизайн на T-Roc
Новото SUV-ДНК на Volkswagen. Подобно на Tiguan, Tiguan Allspace (версия с удължено междуосие) и Atlas/Teramont, T-Roc също се отличава с характерен дизайн, притежаващ новото SUV-ДНК на Volkswagen. Моделът съчетава автентични офроуд елементи с динамика и урбанистични решения. Показаната през 2016 година студия T-Prime Concept GTE даде доста конкретни изгледи към бъдещия нов SUV със специфичното ДНК на своя дизайн. Дизайнът на новия SUV на Volkwagen интерпретира по свой индивидуален начин именно това неповторимо ДНК. Всички SUV-модели се отличават със свой характерен дизайн, който е типичен за конкретния сегмент. T-Roc демонстрира това по особено красноречив начин. Той ще ви впечатли със своя прогресивен дизайн, който моментално го откроява сред всички останали представители на сегмента. Същевременно T-Roc е безпогрешно разпознаваем като представител на марката Volkswagen. Ето какво казва по темата главният дизайнер на Volkswagen Клаус Бишоф: „С новия T- Roc Volkswagen създаде още един автентичен SUV-модел. Автомобилът не се свени да демонстрира увереността, която се крие в него. Едновременно с това, чрез този кросоувър ние създадохме един изключително експресивен, почти провокативен дизайн. Именно емоционалните елементи го правят толкова симпатичен. T-Roc е еднакво добре подготвен както за урбанистичния свят, така и за приключения сред природата.“

Спортен стил. Както в стилистично, така и в технологично отношения, новият кросоувър носи със себе си сериозен динамичен подем в компактния сегмент. Ето какво казва по темата Клаус Бишоф: „За мен T-Roc е своеобразен крайъгълен камък в SUV-категорията. Защото той обогатява сегмента с единствен по рода си, подчертано спортен дизайн.“

Динамични пропорции. T-Roc е позициониран в сегмента под Tiguan. Подобно на Tiguan и Atlas/Teramont, T-Roc също е базиран на модулната платформа за модели с напречен двигател (MQB). Така и трите модела използват обща конструктивна платформа, но всеки от тях показва напълно самостоятелен подход по отношение на каросерията и интериора. Благодарение на MQB дизайнерският екип има възможността да реализира изключително динамични пропорции на каросерията. Това се отнася в особена степен за новия T-Roc: Кросоувърът е с дължина 4.234 мм - 252 мм в сравнение с Tiguan); междуосното разстояние се равнява на 2.603 мм. SUV-моделът е широк 1.819 мм (без страничните огледала), а височината му е 1.573 мм. Съчетанието от голяма широчина и сравнително малка височина на каросерията подчертава динамиката на пропорциите. По-ниският в сравнение с някои други SUV-модели център на тежестта допринася и за постигането на по-динамично поведение на пътя. Характерни за стила на автомобила са също така късите надвеси (отпред 831 мм, отзад 800 мм) и широката следа от 1.546 мм (отпред) и 1.541 мм (отзад).
Дизайн на предната част. Харизматичните дизайнерски елементи придават авангардно и експресивно излъчване на новия T-Roc. Отпред автомобилът се отличава с широка радиаторна решетка и интегрирани в нея двойни светлини. Във върховото си изпълнение светлините са изпълнени изцяло по LED-технология; корпусът на самите светлини е екстремно компактен. Това е възможно благодарение на отделните корпуси на мигачите и дневните светлини/светлините за завои в бронята. Специфичната светлинна графика прави T-Roc разпознаваем отдалеч и през тъмната част на денонощието. Тясна хромирана лайстна отделя светлините и радиаторната решетка от типичния за SUV масивен преден капак.

От долната страна връзката между светлините и радиаторната решетка е подчертана с по-широки хромирани апликации; този стилистичен елемент се простира по цялата широчина на предницата. Апликациите от хром, радиаторната решетка и светлините подчертават широчината и увереността на T-Roc. Характерен е и боядисаният в основния цвят на каросерията напречен елемент в предната броня, както и интегрираните в него LED-дневни светлини и мигачи. Тези светлинни модули се предлагат в две изпълнения: базовата версия разполага с хоризонтални LED-дневни светлини и разположени над тях мигачи. При топверсията дневните светлини и мигачите се състоят от по един кръгъл LED- елемент. Бялата дневна светлина при включване на мигач автоматично променя цвета си на оранжев. Светлините за мъгла с интегрирани светлини за осветяване на завои тук са разположени отстрани в изтеглената надолу черна пластмасова част на бронята.

Дизайн на страничната линия. Линиите на източения силует стават още по-изразителни благодарение на специалния хромиран елемент. Този декоративен елемент е сериен за всички версии на T-Roc и се простира от предните колони, през цялата странична линия на покрива, чак до задните колони на покрива. Последните имат дизайн, наподобяващ на спортно купе и напомнят на Targa-елемент, само че в надлъжно изпълнение. Заедно с хромираните лайстни те придават особен вид динамика на силуета, с което автомобилът отново създава асоциации с класическо спортно Coupé. Този ефект се засилва още повече, когато T-Roc бъде поръчан с Bi- Color-Design. Това е първият SUV-модел на Volkswagen, предлаган в двуцветно изпълнение, при което покривът (заедно с предните колони и корпусите на страничните огледала) може да бъде поръчан в акцентиращ контрастен цвя. Обрамчващата хромирана линия, светлинния акцент в областта покрива, снижаващата се назад подобно на спортно купе линия на покрива, характерните задни колони и Bi-Color дизайна карат каросерията на T-Roc да изглежда по-ниска, отколкото е в действителност. В областта под долната линия на страничните прозорци характерната линия намира своя естествен завършек; този пречупващ светлината ръб е известен в дизайнерските среди като Undercut. Двата му края преминават в мускулестите издутини на калниците. От радиуса на задните калници пък започва внушителната линия на рамената на каросерията. Офроуд- апликациите от тъмна пластмаса в областта на арките на колелата от своя страна, заедно със защитните елементи в областта на праговете и броните, придават допълнителна мощ на визията на автомобила.

Дизайн на задната част. Подчертано хоризонталното оформление на задната част е изпълнено в три равнини. Погледнато отгоре надолу, първата от тях се простира от завършека на покрива до долния ръб на задния прозорец; надолу следва средната част с LED-задните светлини с 3D-дизайн, VW-емблема и централен хромиран надпис T-Roc; третата и последната е в областта на задната броня. Обособяването на тези три равнини кара SUV-модела да изглежда по-нисък, по-широк и по-спортен. От двете страни на горната си част задният капак е свързан със задните колони на покрива с хромирани елементи; в най-задната си част задните колони на покрива преминават под тонираното стъкло на задния прозорец, което му придава още повече визуална широчина. Със своето оформление задната броня е поне толкова характерна, колкото и тази в предната част на автомобила. Отстрани тя обрамчва задния капак. В страничната част на боядисаната повърхност се намират тъмни пластмасови елементи (в дизайн тип пчелна пита), както и задните светлоотразители. В най-долната равнина ще откриете ауспуховите накрайници (при „Design“ и „Sport“ те са решени в оптика от хром), както и централно разположен дифузор.

Просторен интериор с висока степен на дигитализация
Качеството и ергономията са еталон в класа. При новия T-Roc формата и функцията на интериора са пречупени през призмата на новата дигитална ера. На преден план при създаването на интериорната концепция е интегрирането на непрекъснато нарастващия дял на дигитализираните елементи за управление и дигиталните контролни прибори. Така например T-Roc като опция може да бъде поръчан с новата генерация на Active Info Display (напълно дигитализирани контролни прибори). От най-ново поколение са и инфотейнмънт системите със сензорен екран с диагонал до 8,0 инча. Всичко е проектирано с мисъл за ергономията, лесното управление и обозримостта, така че всички функционални елементи на борда на автомобила са възможно най-интуитивни, изчистени и прости. Същевременно харизматичният и характерен интериорен дизайн на този авангарден и издръжлив SUV-модел е своеобразен мост към стилистиката на екстериора. Едновременно с това дизайнерите и инженерите, работили по създаването на T-Roc, са се погрижили за наличието на неочаквано изобилно с оглед на външните размери на автомобила място за петима души. Водачът и спътниците му седят приятно високо. Отпред височината на седене спрямо пътната настилка възлиза на минимум 572 мм, а отзад – на 618 мм. При наличието на всички пет седящи места в автомобила, товарният обем до ръба на задните седалки възлиза на 445 литра – едно от най-добрите постижения в сегмента. Задната седалка може да се сгъва при разделяне в съотношение 60/40; при изпълнението на тази процедура се постига товарен обем 1.290 литра. Факт е, че почти няма друг SUV-модел от този сегмент, който да предлага толкова разточително вътрешно пространство.

Инструментално табло от изцяло ново поколение. Инструменталното табло се отличава с изключетелно прегледна хоризонтална структура. Заедно с инфотейнмънт системата, контролните прибори създават една високо, оптимално разположена от ергономична гледна точка равнина; споменатата инфотейнмънт система е разположена в най-горния сектор на централната конзола и при 8,0-инчовото изпълнение на дисплея има прозрачно стъклено покритие. Последното изглежда елегантно като повърхността на таблет. Арматурното табло и инфотейнмънт системата са интегрирани с помощта на декоративна бленда. В зависимост от избраното ниво на изпълнение, тази декоративна апликация може да бъде в тъмен или в контрастен цвят, който кореспондира с цвета на тапицерията на седалките. В зависимост от избраното ниво на изпълнение цветните апликации могат да бъдат открити и в областта на вратите (повече информация по темата можете да откиете в раздела „Y-логика на оборудване“). Издържливите дръжки на вратите с изчистен дизайн, удобните подлакътници и големите ниши за предмети прави оформлението на вътрешната част на вратите особено удобно във всекидневието. В зависимост от нивото на изпълнение автомобилът предлага и амбиентно интериорно освеление в бяло или в червено.

Изчистена и спортно структурирана централна конзола. Акцентиращите елементи на централната конзола са решени в същия цвят, който използват и останалите декори в интериора. Тук в три равнини са интегрирани важни за шофирането функции (Start-Stopp-система, ESC, аварийни светрини, асисент при паркиране), както и управлението на климатичната инсталация и подгряването на седалките. Непосредствено под приборите за управление на климатичната инсталация се намира нишата за смартфон, двата USB-порта, както и опционалното индуктивно зареждане на смартфон и безжично свързване с външната антена на автомобила. При версиите със със задвижване на четирите колела зад скоростния лост на централната конзола е разположен регулаторът за избор на режими на шофиране на системата 4MOTION Active Control.

Active Info Display и инфотейнмънт системите. Разработчиците на интерфейс във Volkswagen са работили уселено по усъвършенстването на Active Info Display (11,7 инча диагонал на екрана) и сега той може да се похвали с по-прецизни графики (133 dpi), както и допълнителни функционалности. Съчетанието от Active Info Display и избраната инфотейнмънт система създава един напълно нов, дигитален кокпит. Към серийното оборудване на линии T-Roc и Design спада инфотейнмънт системата „Composition Colour“ с 6,5-инчов сензорен екран, а на Sport - „Composition Media“ с 8,0-инчов сензорен дисплей със стъклено покритие, която включва и CD- плеър. Върховата система отново разполага с 8,0-инчов сензорен екран със стъклено покритие, нарича се „Discover Media“ и разполага с навигационен модул.

Перфектно свързан. Active Info Display и инфотейнмънт системите са разработени с идеята с помощта на връзката със смартфон и Volkswagen Car-Net да може да се използва възможно най- широк спектър от онлайн услуги и приложения. Като опция можете да свържете своя мобилен телефон, както и личната си музикална колекция. И двете функции могат да бъдат изобразявани и управлявани както с помощта на инфотейнмънт системата, така и чрез Active Info Display. 8,0- инчовите инфотейнмънт системи могат да получат разширена функционалност с помощта на App Connect“ (интегрира „MirrorLink“, „Apple CarPlayTM“ и „Android AutoTM“ от Google). Наред с това Volkswagen предлага за новия T-Roc и пакет от услуги „Security & Service“, който ви подпомага в най-разнообразни ситуации. Към най-важните функции тук спадат „Обаждане при спешни случаи“, „Автоматично спешно повикване при инцидент“ и „Обаждане в случай на авария“. Чрез „Discover Media“ могат да се използват и различни онлайн услуги посредством „Guide & Inform“. Към тях спадат например „Online-търсене на специални цели“, „Online-въвеждане на цели“ и др.

Индуктивно зареждане, озвучителна система Beats. Предлаганият като опция телефонен софтуер „Comfort“ позволява индуктивно зареждане на смартфони, поддържащи тази технология, и разполага с безжична връзка с външната антена на автомобила. За целта е необходимо просто да поставите смартфона си в обособената ниша пред скоростния лост. Американският аудиоспециалист Beats, който от 2014 година е част от компанията Apple, е разработил специално настроена към спецификите на интериора на T-Roc 300-ватова озвучителна система с 8-канален усилвател.

Y-логика на оборудването за индивидуализация
Три варианта на оборудване. При модела T-Roc Volkswagen използва така наречената Y-логика на оборудване, която вече познаваме от Arteon. Означението Y идва от това, че на базата на базовото оборудване „T-Roc“ успоредно една на друга се предлагат две различни, по-високи нива на
изпълнение, които имат съпоставим обхват на своите възможности. Тези две линии се наричат „Design“ и „Sport“. Благодарение на тази концепция T-Roc предлага необикновено богати възможности за индивидуализация.

Още базовата версия „T-Roc“ разполага серийно на борда с високотехнологични системи като например системата за наблюдение на пространството пред автомобила „Front Assist“ с разпознаване на пешеходци, функция за автоматично спиране в градски условия City, Emergency Brake и асистент за спазване на лентата на движение „Lane Assist“. Характерната хромирана лайстна в областта на предните колони, покрива и задните колони също са част от стандартното оборудване на модела. Това се отнася и за детайли като климатичната инсталация, инфотейнмънт системата „Composition Colour“, LED-задните светлини, оптичната защита на дъното (в черно) и LED-дневните светлини в предната броня, които също са серийни при всички версии на модела.

Базовото изпълнение на модела стъпва на 16-цолови джанти. Като опция за всички версии се предлагат LED-фарове, които включват кръгли LED-дневни светлини с функция на мигачи и фарове за мъгла (LED-фаровете и фаровете за мъгла са серийни при ниво на оборудване „Sport“).
„Design“ и „Sport“. Допълнителното индивидуализиране започва още с избора на двете по-високи нива на оборудване „Design“ и „Sport“. Те надграждат базовото изпълнение и по отношение на оборудването си са на едно равнище. Въпреки това обаче конфигурациите се различават значително помежду си. Още техните наименования подсказват достатъчно ясно с какво те се отличават от базовото изпълнение: при T-Roc Design ще откриете ексклузивни акценти като например избор между четири цвята за контрастните елементи по каросерията и декоративните апликации в интериора. При T-Roc Sport от своя страна акцентът се поставя върху спортни елементи като например спортните седалки. И двете изпълнения могат да бъдат поръчани в различни Bi-Color-изпълнения. Нивата на оборудване „Design“ и „Sport“ от своя страна също могат да бъдат надграждани – чрез пакет „R-Line“ за екстериора и интериора. Най-съществените отличителни черти между ексклузивните, равностойни помежду си нива на изпълнение „Design“ и „Sport“ и базовото изпълнение на „T-Roc“ може да откриете по-долу:

T-Roc Design:
• Комфортни седалки
• 16-цолови алуминиеви джанти „Chester“
• Рейки на покрива, черни
• Оптична защита на дъното отпред в сребристо • Оптична защита на дъното отзад в сребристо
• Планки в областта на вратите в хром
T-Roc Sport:
• Задни светлини с LED-технология в тъмночервен цвят • Амбиентно интериорно осветление (в бяло
• Накрайници на ауспуховата система в хром
• 17-цолови алуминиеви джанти „Kulmbach“
• Фарове за мъгла
• Оптична защита на дъното отпред в сребристо • Оптична защита на дъното отзад в сребристо
• Спортни седалки
• Планки в областта на вратите в хром
„R-Line“-пакети. T-Roc става още по-ексклузивен с помощта на пакетите „R-Line“ за екстериора и интериора.

Каросерията на T-Roc предлага разнообразие от цветове. Целият покрив, както и предните колони и корпусите на страничните огледала при T-Roc Design по желание могат да бъдат боядисани по избор в три контрастни цвята. Тези Bi-Color-изпълнения предлагат избор между цветовете „Deep Black“, „Pure White Uni“ и „Black Oak Brown Metallic“. T-Roc Sport се предлага като опция в допълнителния цвят „Deep Black“. Иначе за всички версии на SUV-модела се предлага избор между десет конвенционални цветови изпълнения: Спектърът от цветове наред с „Deep Black“, „Pure White Uni“ и „Black Oak Brown Metallic“ включва също тоновете „White Silver Metallic“, „Kurkuma Yellow Metallic“, „Energetic Orange Metallic“, „Indium Grey Metallic“, „Urano Grey Uni“, „Atlantic Blue Metallic“ и „Ravenna Blue“.

Различни цветни декори в интериора. Пъстротата е водещ елемент и при оформлението на интериора. В базовата си версия T-Roc разполага с Dashpad в цвят „Deep Black matt“. Ако изберете
T-Roc Sport, на ваше разположение е цвят „Caribou Grey“. Volkswagen предлага цели четири допълнителни цвята за T-Roc Design: „Black Oak Brown“, „Ravenna Blue“, „Energetic Orange Metallic“ и „Kurkuma Yellow Metallic“. При T-Roc Design и T-Roc Sport освен елементът Dashpad, декоративните апликации на вратите и вложките на централната конзола също са решени в идентичен декоративен цвят.

Шест ефективни турбодвигателя, предно и двойно задвижване
Шест двигателя, три нива на мощност. Подобно на Tiguan, новият T-Roc също се предлага изключително с ефективни турбодвигатели: три бензинови (TSI) и три дизелови (TDI). Те се предлагат в три нива на мощност: 85 kW / 115 к.с., 110 kW / 150 к.с. и 140 kW / 190 к.с.. Версиите със 115 к.с. се предлагат с механична трансмисия и предно задвижване. При модификациите със 150 к.с. клиентите могат да избират между предно предаване, двойно задвижване (4MOTION) и автоматична трансмисия с два съединителя (7-степенна DSG). Бензиновият двигател със 150 к.с.* е оборудван с активно управление на цилиндрите (автоматично изключване на два от цилиндрите в режим на непълно натоварване). Двата двигателя със 190 к.с.* се комбинират серийно със 7- степенна DSG и 4MOTION. Ето преглед на всички варианти за задвижване:

Бензинови двигатели:
1.0 TSI, 85 kW / 115 к.с., 200 Нм, 6-степенна механична трансмисия, предно задвижване 1.5 TSI, 110 kW / 150 к.с., 250 Нм, 6- степенна механична трансмисия, предно задвижване 1.5 TSI, 110 kW / 150 к.с., 250 Нм, 7- степенна -DSG, предно задвижване
1.5 TSI*, 110 kW / 150 к.с., 250 Нм, 7- степенна DSG, 4MOTION
2.0 TSI, 140 kW / 190 к.с., 320 Нм, 7- степенна DSG, 4MOTION
Дизелови двигатели:
1.6 TDI*, 85 kW / 115 к.с., 250 Нм, 6- степенна механична трансмисия, предно задвижване 2.0 TDI, 110 kW / 150 к.с., 340 Нм, 6- степенна механична трансмисия, предно задвижване 2.0 TDI, 110 kW / 150 к.с., 340 Нм, 6- степенна механична трансмисия, 4MOTION
2.0 TDI, 110 kW / 150 к.с., 340 Нм, 7- степенна DSG, предно задвижване
2.0 TDI, 110 kW / 150 к.с., 340 Нм, 7- степенна DSG, 4MOTION 2.0 TDI*, 140 kW / 190 к.с., 400 Нм, 7- степенна DSG, 4MOTION
(*засега не се предлага на българския пазар)

Двойно задвижване 4MOTION. Версиите 4MOTION на T-Roc са оборудвани със система за постоянно задвижване на четирите колела. С помощта на електронно управляван ламелен съединител в зависимост от моментната ситуация се предава гъвкаво към колелата на двата моста. Това разпределение зависи изцяло от параметрите към даден момент – фокусът неизменно е поставен върху възможно най-добро сцепление и максимална сигурност при минимален разход на гориво. Така при по-малко предавана тяга или при движение без ускорение въртящият момент се предава приоритетно към предните колела, а задвижването на задния мост временно се изключва. Тази основна настройка пести гориво. При регистриране на необходимост задвижването на задния мост се активира гъвкаво в рамките на милисекунди.

4MOTION Active Control и избор на профили на шофиране. Всички модификации с 4MOTION на T- Roc разполагат серийно с избор на режими на шофиране 4MOTION Active Control.
Системата се управлява от регулатор на централната конзола. С негова помощ водачът може да избира между четири основни менюта и техните подменюта. При завъртане на регулатора наляво, водачът достига до двата режима за движение по асфалт: „Street“ и „Snow“. Ако регулаторът се завърти надясно, излизат двата офроуд режима: „Offroad“ (с автоматично напасване на офроуд параметрите) и „Offroad Individual“ (с възможност за избор на индивидуални настройки). С помощта на 4MOTION Active Control в рамките на броени секунди може да настроите всички важни за шофирането системи в зависимост от ситуацията и нуждите си.

Също част от серийното оборудване на всички модели 4MOTION e и изборът на профили на шофиране. Благодарение на тази функция и в зависимост от серийното и допълнителното оборудване, водачът може да задава индивидуални парамери на трансмисията DSG, климатроника, електромеханичното управление, адаптивното регулиране на амортисьорите (DCC), както и автоматичното регулиране на дистанцията (ACC). На разположение на водача са пет предварително зададени профила „Comfort“, „Normal“, „Sport“, Eco“ и „Individual“. Изборът на профили на шофиране може да бъде поръчан като опция и при моделите с предно предаване.

Прогресивен спектър от комфортни и асистиращи системи
Адаптивно регулиране на амортисьорите и прогресивно управление. T-Roc със своя необикновено богат за класа спектър от системи за комфорт може да бъде допълнително напаснат към вашите потребности. Към тези допълнителни възмоножности спада адаптивното регулиране на амортисьорите DCC. С помощта на електрически регулируемите си амортисьори системата в T-Roc е в състояние да придаде на ходовата част на автомобила особено спортни или подчертано спортни настройки. Динамиката и комфортът печелят много и от представеното за пръв път в Golf GTI прогесивно управление (предлага едновременно повече контрол при спортен стил на шофиране и повече комфорт при маневриране). Други интересни комфортни системи са електрическото управление на задния капак, системата за безключов достъп и стартиране на автомобила „Keyless Access“, двузоновият Climatronic и подгряването на волана. С помощта на предлагания като опция панорамен покрив интериорът на T-Roc получава много допълнителна светлина. Той е с широчина 870 мм и дължина 1.364 мм; с тези си стойности състоящият се от два стъклени компонента открехващ и отварящ се шибедах е най-големият в своя сегмент.

Иновативни асистиращи системи. Благодарение на огромното разнообразие от асистиращи системи, T-Roc играе в своя собствена лига в рамките на сегмента. Серийно за всички изпълнения на T-Roc се предлагат мултиколизионна спирачка, активен асистент за спазване на лентата Lane Assist, както и системата за наблюдение на пространството пред автомобила Front Assist с разпознаване на пешеходци и функция за автоматично спиране в градски условия City Emergency Brake. T-Roc Sport наред с това е стандартно оборудван с асистент за разпознаване на умора. Като опция SUV-моделът може да бъде оборудван с още общо единайсет асистиращи системи за водача. Ето преглед на всички асистиращи системи в T-Roc:

• Система за наблюдение на пространството пред автомобила Front Assist с разпознаване на пешеходци и функция за автоматично спиране в градски условия City Emergency Brake
• Автоматично регулиране на дистанцията ACC (регулиране от 30 до 210 км/ч с механична трансмисия, от 0 до 210 км/ч с DSG)
• Разпознаване на пътни знаци
• Камера за задно виждане Rear View
• Асистент за смяна на лентата с включен асистент за излизане от паркомясто Rear Traffic Alert • Асистент за мъртвата зона Blind Spot-Sensor
• Асистент за спазване на лентата на движение Lane Assist
• Асистент за самопаркиране Park Assist с включена функция за автоматично спиране при маневриране
• Асистент за задръстване
• Emergency Assist
• Проактивна система за защита на пътниците
• Асистент за разпознаване на умора
• Автоматично управление на дългите светлини Light Assist

Серийно персонализиране. Комфортните функции, асистиращите системи и инфотейнмънт системите в T-Roc могат лесно да бъдат напаснати спрямо водача. Благодарение на серийната функция за персонализация. С помощта на мултифункционален индикатор водачът може за избере и запамети до 100 индивидуални параметъра в зависимост от оборудването. Тези настройки се активират автоматично, когато водачът отвори T-Roc със своя персонален ключ.

Сподели:  
Етикети: овца, Volkswagen, черната, TROC, стадото

Анонимни потребители не могат да коментират. Влез или се регистрирай.
рекламирай тук
Актуални прожекции · още кино
Вездесъщият

Основното действие във филма се развива в старинен и аристократичен апартамент в центъра на София. В...

още...